Hakları için mücadeleyi sürdüren öğretmenler: ‘Bu ülkenin bakanı tarafından itibarsızlaştırılıyoruz’
Polis, Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası Genel Merkezi’ni abluka altına alarak öğretmenlere biber gazlı müdahalede bulundu. Öğretmenler bugün ise Ankara Emek ve Demokrasi Güçleri ile birlikte anıtın önüne gitti ve açıklamalarını gerçekleştirdi. ‘TEKİN BİZİ YÜK OLARAK GÖRÜYOR’ ‘TEKİN’İN MÜLAKAT GİBİ MÜLAKATI ADELETLİ Mİ?’ Ardından mülakat mağduru Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni Ayşenur Çalışkan konuştu. Mülakatta komisyon üyesinin kendisine ‘Aramıza hoşgeldin. Soruları çok iyi cevapladın. Hangi ile atanacağını seçtin mi?’ dediğini aktaran Çalışkan, “Elendiğim bu sistem, Yusuf Tekin’in ‘mülakat gibi mülakatı’ adaletli mi? Tekin mağdur yok diyor. MHP’li vekil kanun teklifi sunuyor. Bakanlık atancaksınız diyor. ‘Mülakat mağduru hakkı bu öğretmene verirsek…